Gomöra' :)

Idag känner jag mig på topp! för idag kommer farmor och vi ska städa ur min lägenhet:) Just nu ser den ut som helvet för det hände en liten grej igår, som jag tänkte berätta om. Det är så att vi just nu passar en 7 månader gammal grand danois och han är lite för på jämt och ständigt, så igår skulle han upp och klättra på Mayas hund Johnny som är ganska så dominant utav sig, då fick han e ganska så rejäl tillsägelse kan man säga. Fick höra från ägaren att han är uppväxt hos ett knarkarpar så man vet ju inte vad han har vart med om.. Vi höll på och röjde ur lägenheten när detta hände och Mayas andra hund Jessi kan man absolut inte lämna ensam för hon gör massa dumma grejer då. Jag hade precis plockat ur mitt skafferi och ställt det i en påse på golvet, så sen när vi kommer in igen efter en runda till flyttsläppet så hade hon tagit en gräddsåskartong och käkat upp, det såg faktiskt lite roligt ut:P Så det är typ gräddsåspulver över hela lägenheten:/

Snart dyker det upp en tävling ifrån Goldwell så håll utkik:)

Pöss:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Mitri är för dum för sitt eget bästa så det är bara bra att han får lite uppfostring! :P

2010-03-30 @ 09:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye