Måndag!

Idag har jag inte gjort nåt vettigt alls..:P
Dagen började med att jag vaknade när mattias gick upp och kunde inte somna om så jag gick och satte mig vid datorn och nördade vid farmville.
Sen vid 10 ringde Anna och sa att ja skulle med och kolla på när hon klippte sig och färgade håret (före och efter bilder kommer imorn!)
Sen kom Maya och våldgästade  oss på frissan.
Vi satt där ett tag och sen blev jag enormt hungrig så jag och Maya gick och åt makaroner och köttbullar hemma hos henne.
Sen typ vid kl kvart i 2 så ringde Anna och sa att hon var klar och gick o köpte tre små kinesiska rätter och sen anlände hon efter ca 10 min till Mayas lya.
Sen bestämde vi oss för att gå ut med hundarna. vi var totalt 6 st individer som var ute och släpade fötter :P Jag, Anna, Maya och hundarna: Johnny, Jessie och Dixie.

Nu sitter jag Mattias och Anna och smider planer inför fredagen:P

I helgen blir det dans på fredagen på fokus och på lördagen blir det partyy!! och  på söndagen blir det troligtvis bad i skövde men det är fortfarande öppet:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye