Tråktisdag..

Idag har jag vart hos min jobbcoach o tjötat skit med henne men nu har jag skaffat en ny jobbcoach, nämligen Mattias systar Annelie! Hon är verkligen grym som person och min idol!:) Du är verkligen en person som får mig att må bra! känn dig hedrad Annelie!
Mattias mamma, syster och Tim, hans systers pojkvän hade vart o käkat på De La Gardie skolan i lkpg där Emelie serverade, alltså Tims flickvän. Sen när dom var klara så ramlade dom in på stationen och hittade mig:) sen snackade vi hela bussresan hem och jag blev på så himla bra humör!:) Alla borde ha en sån person vid sin sida som ger en pepp när allt känns tungt!:) Har gjort ett schema tsm med Annelie för morgondagen!

X  Gå upp, göra mig iordning och käka frukost
X  Sätta igång och söka jobb till klockan ett
X  Käka lunch
X  Söka jobb tills klockan fyra

då älsklingen kommer hem och då ska jag inte tänka mer på jobb den dagen så kör jag detta schema på torsdag och fredag också! Det här kommer bli skitbra för nu vill jag verkligen ha ett jobb och pengar!

Sen efter 3-4 dagar så ska jag ringa företaget och kolla om dom har fått min ansökan och va så himla aptrevlig så att dom inte KAN snäsa av mig! Ska lova att dokumentera så gott jag kan!

Hade gött! Puss o kram o nyp i stjärten XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye