Älsklingen<3

Nu har jag kommit hem till älsklingen och han sitter som vanligt och lirar Zelda:P Kommer han nånsin varva spelet? XD

Fick ett sms innan idag och där stod det:
"Hej Sofia. Har ingen möjlighet att ta emot dig idag då vi har full restaurang och därmed inte tid att lära upp dig. Vi hör av oss igen när läget ser bättre ut."
Usch vad besviken man blir! Ett sms?! Dom kunde väl för fan ringt! Jävla dålig stil!

Vi ska strax sova om han lyckas slita sig från spelet fast först ska jag nog käka en macka, e liite hungrig, det är ngt fel med mig, jag äter tills jag typ är proppmätt sen efter nån timma är jag ashungrig igen, jag äter ju inte dålig mat, men vad fan är det för fel? Jävla cpkropp!

Jaja nu ska jag inte vara sån, utan tänka positivt, jag som ska gå upp i vikt kanske får käka oftare och mindre så kanske det funkar bättre:) Hädanefter ska jag äta ngt var 3:dje timma! Därmed Basta! Eller varannan:P

Imorn har jag inget planerat, jo förresten, det är Fika hos Maria efter halv 7 men innan det vet jag inte. Jag får väl våldgästa någon, nån som är frivillig?

Nä nu ska jag inte sitta här och skriva massa skit utan gå o ta mig en macka.

Höres imorn! Kyss och kram på er sötnosar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye