Äntligen!

Kommer bilderna från lördagskvällen:)


Jag och Linda dampar;)'


Minttu och Oboy är smaskens!


Linda, vad håller vi på med och varför ser vi ut som kor?!


Oskar,Damir och Erica:)


Älsklingen och Erica gör ngt skojjigt, kommer inte ihåg vad:P


Ett riktigt partymåste, FÅGELDANSEN!!! Fan va snygg min klänning blev i snurren;)


Anders, på Mangos, sa till han att göra ngt kul, såhär blev resultatet XD


Jag och Therese på utanför Banken


Fredrik och Oskar på Mangos;)


Galna Malin;)


Galna Magnus på Mangos hahah:P


Jag och älsklingen i toaspegeln på Mangos;)


Den här bilden får avsluta kvällen, Jag och Linda (och alla andra) sjunger "Stad i ljus". Jag ser dock lite skrämd ut.
Och Linda du har nog rätt, jag var den flitigaste fotografen på kvällen:P hihihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye