Bridget Jones Dagbok

Sitter jag just nu och kollar på tillsammans med världens bästa maya:) Innan det så var vi ute med de tre monstren:P Jonny, Jessie och Dixie:) Jonny höll på och kaxa sig så innihelvete mot dom andra två så Jessiie fick äga han lite;)

Eller ja, Maya fick hjälpa henne lite:P

Va hos farmor tidigare idag och fick healing av en tjej i Annelund, det ska tydligen hjälpa mot skolios men i får se. Sen åkte jag hem till morsan en stund och käkade middag, det blev köttbullar, potatis och sås. Sketgött va d:P Efter det så körde morsan hem mig till Skara i sin nya Ford Fiesta:) Sketsnygg är den!

En sånhär fast en svart:) Hade vart jävligt snyggt att ha den här färgen asså, hon va hinne på den först;)

Nä nu ska jag ta och vara lite social mot maya och kia klart på filmen, men ni får ha det så bra mina underbara sötnosar<3

Kyss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye