Dålig blogg.. igen..

Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt om ni har saknat mig för mycket;) Men jag måste erkänna en sak, jag saknar kommentarer från er kära läsare, det vore kul att nån gång få lite respons;) Jag vet att ni är en del så kommentera på bara;)

Ska ta och berätta lite om lördagskvällen:)

Vi partajade som sagt med Erica, Damir, Linda och Fredrik.

Bilder på detta spektaklet kommer upp senare ikväll:)

Damir la en sköjjig kommentar om hans öl, Han sa att dom hade forskat fram att man fick mildare bakfylla om man drack ljus öl, han var typ död dagen efter sa Linda XD haahh. Lita inte på vetenskapen säger jag bara hhahaha XD

 

Idag har jag vart ute med vovvarna och ska strax käka.

Puss och kram på er sötnosar<3


Kommentarer
Postat av: Erica

Ne du så bakis var han verkligen inte. Han brukar vara mycket värre.

2010-05-24 @ 14:14:31
Postat av: bitte

Japp nån bild snor jag säkert till min dator=)

2010-05-24 @ 15:33:42
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye