Duktig flicka!

Har jag varit idag! Jag har både klippt gräset och klippt Jessie, men hon e inte riktigt klar än.

Ena röven är kvar att klippa.

Ska snart börja fixa mig inför the party ikväll;) Ska nog ha min svarta klänning och leggings eller utan leggings. Vi får se:) Det kanske blir ngt helt annat:)

Vad ska ni göra ikväll kära läsare, festa eller slappa?

Sist vi festade med Linda och fredrik var det påsk och då såg det ut ungefär såhär

hahaha:) Linda och fredrik:)

 

Ska nog köra på den här makeupen ikväll eller vad tycker ni?

 

Nä nu måste jag skynda mig:) ska ju iväg om en timma.

 

Puss och kram på er alla<3


Kommentarer
Postat av: K L A R A

sv: härligt:)

KRAM

2010-05-22 @ 22:21:41
URL: http://klaradaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye