Festbilder!

Slänger upp lite bilder från gårdagen fyfaan vad kul vi hade!:)
Först var vi hemma hos Emma boström och sen drog vi till Dagnys i Fkpg:)


Kvällens outfit, skitsnyggt!:)


Hemma hos Emma från vänster, Fredriks arm, Emma, två jag inte kommer ihåg namnet på och lite av angelica:P


Sandra, Bettina, Jenny och någons arm:P


Den här killen hade kepsen för långt ner så han syntes knappt, så jag fick hjälpa t lite XD


Jag "håller käft" hahahah XD


Jenny och Bettina fixar med kameran och Kajsa kollar på:P hahah:P


Hahah puss på fia ;) Älsklingen, Jag, Svante och Martin:P


Nej Anton, vi ska till Dagnys och det ligger inte uppåt hahahahh. Det vara bara jag och Älsk som gick in på Dagnys för dom andra ville inte gå in för det va för lite folk så dom gick hem igen dom torrbollarna:P


Inne på Dagnys, Älsk skulle spela lite Black Jack:) Ronja jobbade så vi snackade lite skit med henne oxå:)


Egobild på Dagnys toalett:P


Världens godaste drink! Snowball;)


Den här tjejen fick jag en drink av, kommer tyvärr inte ihåg vad hon heter:( Om  du ser dethär, lämna en kommentar:)


Kommer tyvärr inte ihåg vad den här tjejen heter heller men vi dansade på högtalaren ihop;) haaha


Den här killen sa att jag dansade snyggt och ville va med på kort:P hahaha


Vid klockan 2 ungefär gick jag och älsklingen till Happy Time för att käka fyllepizza:P Puss på dig älskling;) Sen kom Linda och hämtade oss så vi fick käka pizza hemma:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye