Frukost

Sitter jag just nu och käkar:) Macka ägg och jos:) (kommer alltid stava jos jos, sådeså:P) Blev väckt vid 8 av att Johnny och Jessie hoppade upp till mig i sängen:) som ni säkert redan har räknat ut så sov jag hemma inatt:)

Igår bokade jag även kastrationstid till min älskling survivor och chipmärkning till båda mina älsklingar;)

Älsklingen jobbar över till 7 idag, Hääärligt med 12-timmarspass eller huuur?;) Usch, det skulle jag aldrig orka.. men han får ju komptimmar för det och kan därmed ha längre semester;) Sköönt:)
Vad ska ni hitta på i sommar bloggläsare?

Imorn ska jag jobba på Restaurante Italia i lidköping! kom och hälsa på mig vettja Lidköpingsbor:)

Senare idag ska jag åka hem till älsklingen ochh städa lite och sen vet jag inte:)


Blir nog att slappa i hängmattan senare;)

Puss på er sötnosar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye