Godmorgon sötnosar:)

Hoppas ni har sovit gott för det har jag gjort! Nu sitter jag här nyduschad i min morgonrock och bara tar det lugnt. Ska dra iväg till farmor senare.
Senare idag har jag inget planerat men det dyker väl alltid upp ngt sköjjigt:)
Hoppas att jag fått mina skor från Tradera idag också såhär ser dom ut


Och jag fick som för 67 spänn + frakt.
Fan vilka bra fynd man kan göra ibland! =D
Dom här kommer att användas flitigt i sommar!
Har bestämt mig för att gå i klackar hela sommaren för att man får en sååå snygg hållning och asläckra ben! Måste nog klicka hem lite mer skor med klackar för jag har inte så många ännu:)
Har ett par kilklackar med stängd tå och ett par höga stövlar men inga direkta sommarklackar så nu blir det klackshopping för fia:) hihi

Har ni några förslag på snygga klackar så släng gärna in en kommentar ;)

Kyss på er!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye