Hahahah:)

Såhär långt fram sitter Anneli (Älsklingens syster) när hon kör bil;) Höll på att garva ihjäl mig men jag ska inte säga ngt, jag har oxå korta ben:P


Robert (Älsklingens bror) var tvungen att garva lite han med och provsitta hahah XD

Hon berättade även att en gång när hon skulle köra ut från Julaparkeringen i skara så gick det tre änder på vägen och hon kunde inte stanna för det kom bilar bakom så hon körde på den här stackars fågeln och sen
så hon ringde 112 och skrek i luren att hon hade kört på en anka sen kom rondellen och hon var tvungen att växla och greja så hon la ner telefonen ett par sekunder och när hon tog upp telefonen igen så hade dom lagt på.. Polisen hade väl viktigare saker för sig än överkörda ankor.. Haahhahah höll på att garva ihjäl mig när hon berättade för det lät så roligt:) Mycke roligt händer när man e med Anneli:) hihi:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye