Kullenfestivalen!

Är det idag på Katedralskolan! Då ska man dit med Anton och kolla, det ska bli sköjjigt! Det är ofta väldigt bra band där som spelar både lokala och nationella:)

Idag skulle jag klippa gräset men det började regna och sen ahde maya slarvat bort nyckeln till förrådet som vi senare hittade men då hade det redan gått halva dagen..
Så vi satte igång att roa oss med att klippa Jessie här får ni en bild:

Såhär långt kom vi idag och Maya ser lite skräckslagen ut hahah:P

Jag hittade även min kamerasladd!!!! Den låg i min rutiga DaKine väska.. Jag som tyckte att jag hade sett den hemma hos Mattias senast.. Men nu har jag den äntligen och den ligger på laddning för ikväll och imorn kväll så ska det fotas bannemig!!!


Kalas har vi också vart på. Det var dubbelkalas för Emelie och Oliver:) Älsklingens syster och älsklingens systers son, (vettefan vad det kallas:P) Så vi käkade världens godaste smörgåstårta i ugn och maräng/glasstårta:)

Ni ska även få en blick på dagens outfit!:)


Leggings från Ullared
Tunika från Lindex
Linne från H&M
Skärp från Zara
Halsband Egendesignat
Bruna armband från Gina tricot
Rosa armband från Guldfynd

Vart på kullen en sväng nu, det var ganska beige så jag gick hem ganska snabbt...
Imorn, då jävlar då blire party iaf

Nu ska jag gå och krypa ner brevid älsklingen för han mår inte så bra.

Kyssar på er sötnosar<3





Kommentarer
Postat av: CherryCheek

Vinnaren har dragits!

Var det du som vann en StarCraft 2 Beta invite?

Kika in & kolla nu!!



2010-05-22 @ 01:33:58
URL: http://cherrycheek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye