Lär känna mig mer=P

Kostym: Vad är kostym för tjejer?
Rock/Jacka: Vero Moda.
Skor: RaceMarine rutiga
Skjorta: Ja, ibland
T-shirt: Mäe, Linnen är bäst!
Tröja: Ja, gärna hur många som helst, jag är frusen av mig.
Kalsonger: Haha nä.
Väska: Adidas
Plånbok: Brun och ljusbrun med massa G:n på köpte på Ullared
Bälte: Nä, bara jobbigt när man ska på dass
Kalender: Finns i min underbara HTC Hero!.
Klocka: Ja massor men jag vet inte vart jag har dom..
Solglasögon: Prestige från Stadium
Frisör: Hårverksta´n Skara.
Hårprodukter: Kerastasé's Silikondroppar,plattång
Ansiktsprodukter: Oriflame
Kroppsprodukter: Solfaktor och Peeling nån gång ibland
Dator: Hp Pv2 1010eo askass men sitter oftast vid älsklingens dator.
Mobil: HTC Hero<3
Mp3-spelare: Finns oxå i min HTC Hero<3.
Vatten: kranvatten
Vin: Jättegott.
Champagne: På nyår okej.
Drink: Snowball (Ägglikör och sprite)Huur gott som helst!.
Bar: Har aldrig vart på nån riktigt bra bar men får väl säga Mangos med sin griniga personal!
Restaurang: Paradiso del sol på tenneriffa, UUUUUUUnderbar oxfilé!
Nattklubb: Absolut:)
Godis: Ibland.
Snacks: Allt
Favoriträtt: OXFILÈ<3
Resemål, Storstad: New York
Resemål, strand: Thailand
Favorithotell: *****-stjärnigt
Säng: Vettefan
Lakan: Blåa
Soffa: Grön med blommor på
Lampa: Min med hjärtan på<3
Konst: Min egen! Fick MVG i bild på gymnasiet!
Bank: Swedbank
Kreditkort: Nej
Tidning: SOLO, Veckorevyn, FRIDA, COSMOPOLITAN
Magasin: Same shit som den över?
Husdjur: Gizmo och Survivor, Mina übersööta kissemissar<3

Kommentarer
Postat av: bitte

men den ser väl ut å funka?

klickar in å den visar ju dina besökare per dag osv.

Dina erbjudanden får du sen då och då

2010-05-06 @ 12:13:59
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: bitte

konstigt ingen aning. Får maila dom om det inte löser sig

2010-05-06 @ 12:23:38
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: bitte

hmm vad jag gjort? det får du se när jag vågar visa mig hahahah

2010-05-06 @ 12:24:14
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: bitte

det vet jag faktiskt inte

2010-05-06 @ 12:28:07
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye