Lördag + Söndag

Igår så var älsk hos alexander och jag var chaufför och innan jag åkte hemm så åt vi på restaurang Troja i Lidköping:) Och jag fick min älskade oxfilé! Det är så verkligen underbart gott!

Ni som inte provat oxfilé, gör det!

När jag kom hem så åkte jag och hämtade lite grejer hos älsklingen och sen drog jag vidare till Maya. Jag slängde mig i duschen och Maya satt och sökte jobb.. (verkligen supertrist!) Kan man inte bara få ett jobb eller?! Senare kom Anna och ville spela kort, 500 blev det.

Sen på kvällen ville Magnus att vi skulle komma å festa med dom men eftersom jag va chaufför så drack jag inget utan tog hand om dom som däckade istället. Elin fick jag gå och lägga i sängen och natta;) Va snäll jag är:) Sen vid typ 12 så ringde älsklingen och sa att han ville bli hämtad och Anna följde med mig. När vi kom hem vart det soova ganska så snabbt för jag var ganska trött.

Idag har vi inte gjort så mkt, gick upp klockan halv tolv typ och sen käkade vi frukost på Donken sen drog vi till Lkpg till alexander för att köpa hans gamecube och nu ligger älsklingen i sängen och lirar Zelda:P

Ikväll vet jag inte vad som händer ännu, men det blir nog bara mysig hemmakväll, funderar på att sova hos Maya inatt för jag har typ aldrig sovit där med maya än, nej, det har jag faktiskt aldrig gjort, bara med Anna:P

Jag saknar party.. Nästa helg får det fan bli av! Då kommer det nog bl.a. se ut såhär!:P




Läääängtar!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye