Måndag!

Idag har det vart full fart! Jag och Maya har röjt i trädgården och sen skulle vi klippa gräset men gräsklipparhelvetet ville fan inte starta! :@ Men vi har fått mycket gjort iaf:)

I morse skulle älsklingen besikta bilen men besiktningen i skara öppnade halv tolv så han fick dra till Skövde ist.

 

Jonny skulle vara med och hjälpa till i Trägår´n:P

 

Johnny och Jessie vill ha godisen som jag håller i näven :P

 

Maya blev arg på Cpgräsklipparhelvetet!

 

Sen när jag skulle in och byta tvätten så låg den här myskissen och flötade i trappan:)

 

Jag och Min underbara sötis i solen <3

 

Sen la jag mig och slappa i hängmattan:)

 

Bloggar senare igen, ska dra till Arbetsförnedringen, Försäkringskassan och sen ska jag bara slappa tror jag:P

 

Puss på er sötnosar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye