Nattasnack!

Har infört en ny kategori som heter Nattasnack och i den kommer det att finnas alla random grejer som jag och min pojkvän pratar om och skrattar om innan vi somnar:P

Igår snackade vi om Skillnaden mellan snopp, kuk och penis.
Älsk ansåg att det alltid var en penis och snopp när den låg ner och jag höll delvis med.
Jag ansåg att det alltid var en kuk men det var också en penis så vi låg och tjabblade om det en stund.

(Jag är fet stil)

- Snopp
- Kuk
- Penis
- Kuk
-Fyrkant?!

Hahaahah


Sen snackade vi även om min sommaroutfit, Jag ska gå i Linne, kjol och Raggsockar bara för att jag är så frusen om fötterna jämt:P

Fan va kul man kan ha ibland, eller ja, iaf varje kväll med min sötnos<3

Puss på er sötnosar<3

Kommentarer
Postat av: bitte

tack men det är så jag känner just nu.

2010-05-19 @ 12:59:49
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye