Ny domän!

Nu har jag fixat mig en ny domän till min blogg! Satt typ hela kvällen(hade jag inte behövt) igår och försökte fixa d men nu funkar det:) Jag e så himla nöjd med mig själv! Mitt nya domännamn e alltså zophye.se

Så ni som vill ha ett eget domännamn till er blogg eller hemsida så kan jag starkt rekommendera Loopia.se
Det tar dock 24 timmar att få domänet registrerat överallt men  sen är det bara att köra på!:D

Idag ska jag tvätta mellan 14-18 så det blir nog inte så mkt mer gjort idag. Eller jo, Carmen ska till Mary Kay utbildningen i skövde idag och jag ska följa med henne:) det ska nog bli trevligt:)

Min kamera är död.. Hittar inte den jävla sladden! mäste leta!

Puss på er sötnosar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye