Sköööönt väder!!!

Så jävla skönt väder idag, sole skiner oc det är ca 30+ i solväggen:)
Nu mår jag bra ska ni veta:) Sol och värme är det bästa som finns!

Har vart hos Louise som har fixat två av mina naglar som  hade gått av och även försärkt dom andra:)
Va hemma en sväng också och borstade mina katter, dom brukar gå in i sånnahära kladdväxter som fastnar i pälsen, det är ju asjobbigt att få bort!

Älsklingen har legat och spelat super mario hela dagen, min lilla sjukling<3

Nu ska jag gå o krama på han lite, skriver strax igen;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv ; yes jag blir verkligen INTE pigg av kaffe:P

2010-05-19 @ 16:46:42
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye