Tisdag!

Nu har det vart dåligt bloggande på ett tag, fy skäms fia!! Får bättra mig på detta..

Iallafall, har precis kommit ut ur bastun, har suttit där i en timma till och från och nu e jag super len på hela kroppen:) hur underbart som helst! Ska strax gå o sova. Min älskling survivor mår super efter kastarationen och lever lite rövare ännu men lite lugnare, han e inte lika mataggresiv vilket e skönt.

Imorn ska jag Anna o Maya till SBK och träna agility med vovvarna:) det ska bli skoj:)

Jag borde söka fler jobb oxå, det blev inget med det jpobbet jag fick, det var inget för mig att knacka dörr.. har faktiskt sökt typ 20 jobb idag.

När vi gick hem med hundarna förut så sprang Jessi fram till en igelkott och bet på den, hon fick nog ont i käften men vi bar den t olins gränd från hötorget. vi tyckte att den skulle trivas bättre där.

Nä nu ska jag ta och göra nåt annat vettigt. typ borsta tänderna:P

Puss på er sötnosar!;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye