Vad skönt det hade varit om...

x Jag hade varit ekonomiskt oberoende (wait for it..)

x Jag hade varit osårbar (iofs så tål jag smärta ganska bra men ändå)

x Jag hade haft en stor och fin villa med min älskling (blir nog senare, vem vet?)

x Man hade släppt en atombomb över palestina och israel (dom kanske behöver lite hjälp? Dom utrotar ju ändå bara sig själva..)

x Min rygg hade vart rak (har skolios)

x Mina naglar kunde va fina nån jävla gång (dom bara skivar sig, får la börja äta vitaminer eller ngt)

Det finns säker mer sätt som hade gjort världen mycket bättre för mig men kommer inte på mer nu i skrivande stund.

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej ! Mot naglarna ska du köpa Porcelain Base! Det är ett nagellack som skyddar och stärker naglarna! Jag har använt det en tid nu och mina naglar skivar sig inte längre!! Det finns att köpa på Åhléns och kicks! Finns säkert någon annanstans oxå!!

SV: Haha aa verkligen!

Jadå min dag har varit bra! Din då??

2010-05-02 @ 22:38:17
URL: http://jojannaengstrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye