Dagen!

Dagen började med att Tekla väckte mig och sa att kl va nästan tolv men i själva verket var deb bara halv nio fick lite smått panik där:p Efter frukost och makeup så åkte vi till Lisch och hämtade en kanin som sällskap till Teklas andra kanin Baccardi:) Han såg precis ut som en helig birma men i kaninform:p Han fick namnet Edward.

Sen fixade vi med honom hela dagen och hade massa skoj:)

 

Nu sitter jag hemma hos morsan vid min älskade dator eller ja, den e la inte så bra men ska snart köpa en ny(som jag typ sagt hur länge som helst!:p) men snart så:D

 

Jag har äntligen bestämt mig för lägenheten i Skara och flyttar in den 30 december:) Flytthjälp önskas;) Vet dock inte hur länge jag stannar i den hålan men det får framtiden utvisa!

Ska snart skicka iväg min beställning till Oriflame också så skynda er att beställa;)

 

Jag är partysugen så i helgen blir det party tamejfan men jag vet inte vart eller hur, bara det blir av! Anton, är du på?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye