Ge dig nu för fan!

Varför kan du aldrig sköta dig på fester? Det börjar faktiskt bli rätt jävla jobbigt, gav dig en sista chans igår men du sabbade den totalt. Det blir ingen mer fest då jag är med iaf. Sen får andra tycka vad dom vill men det är så jag känner!

Man kan absolut inte äga en människa som du verkar tro, han är faktiskt fri och får hångla med vem fan han vill rent utsagt!!! Han är inte kär i dig, jag fattar inte att du orkar hålla på!

Jag tycker faktiskt synd om dig vännen, du borde inte behöva stå ut med det här.. Du och jag ska åka och festa röven av oss nån helg och bara ha så jävla sköj utan henne:) jag tror verkligen att du skulle behöva detta:) Du ska veta att jag finns här:D<3

I början av festen så kom det en tjej i 50 årsåldern vid namn Elisabeth och var verkligen supertrevlig:) plattade hennes hår gjorde jag oxå. Jag och Jonas gick efter en stund med henne upp i hennes lägenhet och senare så kom ett par polare till Elisabeth som senare gick ut på krogen:) (Under denna tid så hände allt tråkigt som jag inte tänker gå in på mer) Sen kom dom hem och gick och la sig och även jag i E's soffa och sussade sött;)

 

Tack alla för en mot alla odds en mycket trevlig kväll med undantag för vissa grejer..

 

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye