Godkväll!

Sitter här och lyssnar på lite mysig musik som enya och bara tar det lungt, försöker varva ner och släppa alla känslor som slår och spränger inom mig.. Det kommer och går det där..

Det kan vända på en halv minut, förstår inte riktigt vad som händer inom mig nu men det ordnar väl upp sig förr eller senare. Hoppas jag....

 

Imorn blir det som sagt en sväng till Skara för lite fix och senare på kvällen blir det att åka till Anton och hälsa på lite tror jag:) Vad sägs om flintastek?:p

tur att han inte har ngt internet för tillfället, så han inte ser vilka planer jag smider ahahha:p Han var ju som sagt och fixade ett nytt modem igår men det funkar tyvärr inte så han har beställt ett nytt simkort så sen får vi hoppas att det funkar..

 

Är fruktansvärt festsugen! Längtar efter att ta några kalla cider och bara släppa loss, men det var ju bara tre dagar sen jag var ute:p

Jag gör dock inte om vinicidenten (haha) drack ju som sagt upp en halv bag in box själv, (alltså 2 flaskor vitt)  men kul hade vi:D

 

Längtar också sjukt mycket till den 17 november då det är hår/hud/smink utbildning med oriflame!<3 LÄNGTAAA<3 Alla är dessutom välkomna! Det börjar kl 14.00 i Midgårdlokalen i Skara mittemot frejan:) Just du är välkommen!!:)

 

Nu är det alldeles strax godnatt men först ska jag skriva ihop min egna lilla oriflameberättelse:)

Natti<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye