Godmorgon världen!;)

Idag bär det av till världens bästa Ida i Götene:) Vid 2 ska jag sätta mig i den kalla bilen och brumma iväg;)

Har även hittat en konkurrent till Farmville! Farmerama heter det och finns på spela.se:) Skitkul är det men det händer inte så mycket i början utan man får mest så sina frön och vänta:) efter ett tag så får man uppdrag och då börjar det hända lite mer:)

Såg att världens bästa Marika och Johan satt och spelade detta när jag var hos dom sist och blev väldigt nyfiken, dom sa att det var bättre än Farmville och det är det faktiskt;)

Ikväll så hade Malin partaj oxå men jag vet ej om jag orkar komma, vet ju hur det brukar bli. så det blir nog en vit fredag iaf:p

På tisdag ska jag iväg på anställningsintervju och jag hoppas verkligen att det går vägen! Hade verkligen behövt några extra slantar nu!:)

Nu ska jag ta och skörda mitt hö;) haha, har redan börjat bli nörd på det här spelet:p

 

Puss på er<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

snygg blogg du har! :)

Jättefina bilder på dej också! kram

2010-11-26 @ 20:47:54
Postat av: mariKA

KUL SOM FAN ÄR DET TROTS ATT JAG KNAPPT HINNER SPELA INNAN HAN STJÄL DATAN IGEN.. ;) VI FÅR TA O SES NÅGON DAG BTW.. PUSS

2010-11-28 @ 07:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye