Jag hittar absolut inte i Lidköping!!!

Även om jag åkt där huuur många gånger som helst!

Jag var i lidköping halv ett och ringde min kära vän Rickard och morsan och  frågade hur jag skulle åka och så körde jag som han sa men ändå körde jag fel! shit vad arg jag var! kom fram till polishuset till sist men tror ni då för fan inte att passgrejen stänger vid 13 eller?? var där ungefär halv två... fyfan vilken jäkla tabbe alltså! Usch, jag hatar att köra i lidköping!

Jag körde upp i lidköping men det hjälper fan inte, hittar bättre i Skövde som jag inte vart alls lika mycket..

jaja fick iaf köpt mig en najsig mössa:p

Shit det är bara en månad kvar till jul, nu fick jag verkligen panik med julklapparna! Det får nog bli en oriflamelösning på detta tror jag:) Går alltid snabbt och lätt:)

Imorn blir det till att åka till göteborg och jobbintervju:) hoppas att detta går vägen nu, annars vet jag inte vad jag ska göra..!  Behöver verkligen ett jobb nu!

 

Får la ta och hälsa på lite goa vänner i gbg oxå när jag ändå är där:)

 

Puss på er<3


Kommentarer
Postat av: iDA

Haha, jättelätt att hjitta i lidköping juh!!! skövde är däremot svårt!!

Vad ska du på för nån intervju? puzz

2010-11-29 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye