Jävla kaninmördare!!

Alltså vafan sysslar du med? Att inte ge Min väns kaniner mat eller vatten under dom tre gångerna jag vart där och plockat ur mina grejer ur den där jävla svinstian är tamejfan djurplågeri, tror inte att du gett dem mat nån gång faktiskt!! Och att veta om och säga att fodret var mögligt och ändå ge dom det, vadafan var det för jävla bortförklaring?? jag fattar fan inte vad du tänker med! Jag trodde du var mer mån om djuren, det var säkert du som slängde din kanin oxå och medicineringen av din hund var väl inte alltid 100%? bara för att kunna trycka ner nån annan och på det viset känna dig bättre till mods! Din låga jävel!!
Du är så jävla sämst så det finns fan inget som kan slå dig!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Inte för att lägga mig i, men du kanske ska ta de lite lugnt med vad du skriver...?

2010-11-21 @ 23:29:57
Postat av: carro.w

Håller helt me dejj! Fattar inte att hon gör så... Men de anade ja redan från start... Tycker synd om hennes djur riktigt jävla mycke...

2010-11-22 @ 19:47:05
URL: http://lalloline.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye