Kaos innuti men vacker utanpå..

Det är exakt så jag känner mig just nu. Jag tänker inte säga vad det är som hänt men det enda jag vill ha från er är stöd.. det enda jag behöver, det är stöd!

Jag känner mig så förbannat uppgiven och vill bara sjunka genom marken just nu och sluta existera.. men jag vet ju det att självmord är en permanent lösning på ett tillfälligt problem.. så det skulle verkligen inte hjälpa, för jag vil verkligen lösa allt men just nu har någon slängt vattenglaset med brustabletten i i väggen så nu har den ingen möjlighet att lösa sig..

Ska iaf få bo hos pappa från och med onsdag, så det ska bli en enorm befriellse!

 

Att höra sådanna ord från sin mamma är inte så kul men innerst inne så vet jag att du inte menar det men nu är du faktiskt en jävla trångsynt idiot som bara tänker på dig själv och totalt skiter i din dotter! Jävligt svinaktigt faktiskt!

Att trycka ner en annan människa med hjälp av ord och dessutom fälla dessa glåpord över sin egen dotter för att känna sig själv bättre till mods är bara sjukt! Dra åt helvete!

 

Var bara tvungen att skriva av mig lite, hoppas ni förstår...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye