Köttfärspaj á la AS:)

Kvällen har jag tillbringat med min underbara vän Anton:)

Vi skulle laga mat och det blev dock inte flintastek denhär gången, man måste ju bryta traditioner ibland och då började vi med att kolla i den avancerade kokboken men vi begrep oss inte riktigt på den så vi tog snabbt fram hemkunskapsboken XD

Vi hittade en smarrig rätt vid namn festlig köttfärspaj, gick och handlade ingredienser och satte igång:p

Resultatet blev såhär:p

Skitgott blev det men det kunde gärna fått vara mer smak på den:) ändå hade vi i massa chili o kryddor men det hände inte så mycket:/

 

Jag har nog bestämt mig gällande kattungen, det blir Glappiz. Det blir mycket lättare så då båda dom andra e i Skara redan och dom slipper flyttas igen och grejer, katter blir ju lätt deprimerade när man håller på och flyttar på dem för mycket.. Så det känns som det enda rätta:)

Ni två små sötnosar kommer att få det bra uppe i Gävle!:)

 

Du är ett passerat kapitel i mitt liv! Jag hatar dig så innihelvete och hoppas att allt går åt helvete för dig! Själv ska jag bara njuta av tiden som kommer!:) Fan vad bra jag mår alltså!:D

 

Nu blir det strax sängen, ska bara göra mig iordning och bara varva ner:) härligt!

 

Natti sötnosar<3

Pusspuss<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye