Lördag eftermiddag/kväll/natt och Söndag

Lördagskvällen blev sjukt lyckad och helt jävla underbar! Kl 18 började jag och världens bästa Anton<3 åka mot Uddevalla och festen, han satt och pimplade vin och jag fick köra;) de e tydligen så det ska va haha! Sen när vi var i Uddevalla så dog min telefon och därmed gps:en.. men det ordnade sig till slut och efter hur många felkörningar som helst kom vi äntligen rätt:)

Väl uppe i Emmas lägenhet möttes vi av Jesus (David), Gandalf (Tim), waka waka (Helena), Peter, Alex, Sexy nurse (Emma).

För att komplettera sällskapet så blev jag och Anton Hobbitar:) haha!

Vi hade jäkligt skoj och festade jäkligt friskt, spelade nåt spel som jag fick från systembolaget och Jesus kunde fan alla frågor typ!

Några tequila och annan sprit senare så gav vi oss ut på krogen. Kvällens ställe blev Mortens! Jävligt mycket bättre än lilla skara! Ska nog banne mig flytta dit alltså! så jävla kul som vi hade!

Efterfesten var helt jävla galen också, Ett minne jag har är att jag tog fram och halsade ur en julmustflaska och Anton som då inte gillar ngt med julen tog tag i första bästa flaska som då var tequila och det var ganska mycket kvar i den och den drack han upp :p Fattar fortfarande inte hur fan du klarade av de!  Men vad gör man för att slippa julmust egentligen :p Hade tyvärr inte med min kamera men jag fick tag i emmas kamera och fotade så innihelskotta:) Det här var bannemej den underbaraste helgen på mycket länge!<3

Anton, du är den bästa vännen man kan ha! Älskar dig<3 Min BFF!!<3 Man kan bara totalt släppa loss med dig och det är så jävla underbart!:)

 

Söndag Gick och la oss (Jag, Emma, Tim och Anton) runt halv tre i Emmas 90 säng trångt var det kan jag lova:p men det gick super:). Vaknade av att Tim snurrade runt och kramade ihop oss till en körv eller ngt:p har lite minnesluckor av söndagsmorgonen:p Kommer iaf ihåg att Några av de 6 personer som befann sig i lägenheten hade det vääääldigt mysigt!;) gissa vilka de var?;) och sen gick de in duschen och sen låg vi och sov i sängen till halv tre:) gött som fan!:p

Sen drog dom upp oss, dom iväg och fira Tims pappa som bodde i Uddevalla då det var Fars dag igår Grattis pappa! jag älskar dig<3:)

Sen Efter det så åkte jag och Anton in till den stora staden på pizzajakt! Det gick ganska bra och vi hittade en som hette DaVinci och det var gott som fan med mat:) Sen efter det begav vi oss hemåt till lilla vedum och hämtade nyckeln hos farmor som hade vart ute och gått med SötPepita:) Sjuukt snällt av dig underbara farmor<3 och sen åkte vi hem till Anton igen och kollade på Glee, hur i helevete har jag kunnat missa denna underbara serie? Måste skaffa mig hela säsongen känner jag:)

Sen dödade vi även denna helgen och jag åkte hem till farmor och fick massage och somnade sött<3

Den här helgen måste absolut göras om!:D Håller ni med mig?;)

Jag och Min BFF!<3 Beautiful picture, I know;)


Kommentarer
Postat av: Tim

Vilken bra kväll det blev!!! :)

Borde tillverka en frågesport-lek, innehållandes mer Natur och Teknik-frågor, då ska jag knäcka prästen å magdansösen! :P



Jag kommer inspringandes med julmustflaskan i hösta hugg: "Någon som vill ha julmust?!!"

Anton: "Jag dricker hellre den här" varav han plockar upp Tequila-flaskan, med en femtedels innehåll kvar, och börjar halsa den utan salt eller citron.

jag: "Wow! du måste verkligen hata julmust" :P hahah



Men vi hade det mysigt i sängen! :D Antons snarkningar, pipanden och nockande med sina armar :P hihih Det måste vi ju göra om igen ;)

2010-11-16 @ 15:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye