Lördag:)

Ännu en vit helg! Härligt.. eller?:p jo men nästa helg så blir det allt ändring på detta eller vad tycker ni?;)

 

Jag och farmor var på en seans idag och jag fick kontakt med min mormor:)

Allt Gunilla(mediet) sa passade exakt in på mormor så det var lite coolt faktiskt!

Hon sa till mig att spara pengar för det kommer att hända ngt som jag blir glad av och som jag behöver pengar till i framtiden, undra vad det kan vara!;)

Sen sa hon att "om jag fick leva om mitt liv så skulle jag ändra på en grej" och det visste morsan precis vad det var. Sen så sa hon att jag inte ska låta någon sätta sig på mig, alltså ingen ska få bestämma över mig, jag ska lyssna på råd men jag ska bestämma över mitt liv själv och det sa hon även när hon levde. så den här seansen var väldigt lyckad!

Har aldrig vart på ngt sånt innan men det var mycket intressant:)


Kommentarer
Postat av: bitte

sälllan jag har mobilen i samma rum. sen kör jag alltid med ljudlöst på grund av terror försäljare

2010-11-28 @ 11:54:42
URL: http://www.lovemercury.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye