Min Oriflameresa!

Jag blev medlem för ett och ett halvt år sedan och hade då inte så stora visioner men har nu förstått att man kan komma hur långt som helst och det ska jag göra!

Såhär började allt.

Jag satt hemma och surfade och helt plötsligt ringer Annelie mig och berättar om karriärmöjligheten med Oriflame och jag blir eld och lågor och tycker att det verkar skitkul! Några dagar senare så kommer det hem en katalog och jag bara ser möjligheterna breda ut sig framför mig och visar katalogen för släkt och vänner.  Efter ett par veckor så tyckte jag väl inte att det var så kul längre och det fick ligga på hyllan ett tag.

Sen för några månader sedan fick jag ett ryck och ville sätta igång igen och nu går det lysande och jag ska verkigen lyckas med det här! Nu ska jag bli GC först och därifrån gå vidare mot toppen!

Satsar som attan på att få åka med på nästa års långresa men då måste alla hjälpa mig!

Om ni vill så ta kontakt med mig så hjälper jag även er till toppen om ni hjälper mig!

Mitt Sponsornummer är 90127793 om ni vill ha hjälp av mig och det är klart ni vill eller hur?;)

 

Kraam Sofia Hasselström

 


Kommentarer
Postat av: ingrid

Hej! Tack för tipset, det låter spännande! Men mitt umgänge är ganska begränsat, så jag skulle inte ha någon att sälja till :P så jag får nog hoppa det!

2010-11-10 @ 12:19:10
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye