Ny dag, nya tag!

Det har ju vart lite kämpigt för mig den sista tiden men nu börjar det verkligen ordna upp sig!:) Det gillas starkt!

Idag blir det en sväng in till Vara och fixa lite grejer.

I lördags så var det ju fest som typ varje Lördag!:) Jag har lovat mig själv att aldrig dricka upp en halv bag in box själv XD ahahha fast det va kul iaf:)

I Lördags så var vi även och shoppade lite och jag köpte även ett par skor som jag bara älskar!<3

Inte världens bästa bild men lovar att ta fler på dessa älsklingar:)

ÄKTA KÄRLEK!!!<3

 

Igår så var jag och Anton på Överby och shoppade lite:)

Det blev en säck Royal Canin till mina sötnosar och en fodertunna:)

 

 

Hade en ganska gullig dröm inatt:) En kille jag gick på högstadiet tillsammans med ringde mig och tyckte att jag skulle komma o sätta mig i hans knä, vi var tydligen på nån fest. Sagt och gjort. Sen efter en stund undrade han om jag ville bli hans;) Gulligt va?;) Synd att d va en dröm bara, kanske ska ta och göra verklighet av den:p ahhaah

 

Nu är det Vara som gäller, hörs senare!

 

Puss på er<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye