Porslin till pappsen och tvkväll med min BFF!:)

Har idag vart i Skara med farmor och köpt porslin till pappsen, dock bara vitt tråkigt men ganska fint ändå:) Sen efter det så åkte jag med lite Oriflameprodukter till Morgan och Gladys, missade tyvärr att åka till Suss och ge henne grejer men det får bli på fredag. Då jag ska till Skara och utföra lite andra ärenden:)

På Söndag bär det av till Örebo om allt blir som jag planerat, måste bara ringa lite samtal och fixa&dona innan allt blir som jag vill! Jag kommer verkligen må bra uppe i Öre!;)

 

Kvällen tillbringade jag med min underbara BFF Anton:) Skulle egentligen bara dit och lämna kattsand men där blev jag kvar! Vi kollade på allt dåligt som va på tv och sen gick vi och köpte godis på Tempo i pausen mellan Biggest Looser och Operation Skönhet:p Mycket äckliga bilder var det men ändå värt att se på när det inte fanns ngt bättre..:p

 

Måste ta en finare bild på oss vännen!:p ser ju ut som jag ska döda dig ju haha!:p

Imorn har jag imnnget planerat ännu, kanske hjälpa pappsen att flytta och sen blir det till att söka en massa jobb i Örebro och hoppas hoppas hoppas att jag får ngt:)

 

Puss på er<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye