Sådär!

Nu har brustabletten hittat lite vatten i hörnet och är på väg att lösa sig trots allt! Supersnälla De sa att han har ett gästrum åt mig och att jag kunde få bo där tills jag får min lägenhet eller vem vet jag kanske blir Örebrobo:) Behöver ett miljöombyte som sagt och nu har jag verkligen chansen att ta vara på mig själv, slippa all skit som varit nu och bara börja om på nytt! jag kommer känna mig som en helt ny människa:)

 

Ska strax bege mig till Vara och sen åka med farmor till Skara, vi ska köpa snyggt porslin till pappsen:) och sen ska jag lämna lite oriflameprodukter och sen ska jag nog ta och visa farmor min lägenhet som jag får om jag vill den 30 dec. men jag vill inte bo i Skara, det är ett jävla råtthål!

Nu ska jag ta och fixa mig tills farmor kommer och sen blir det att nörda lite farmerama:p

 

Puss på er<3

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye