TGIF!!:)

Imorn är det lördag och då blir det partyparty i Uddevallla hos söta Emma:) Har tyvärr inte tagit fram min kamera ännu så det blir en bildlös afton men det blir kul ändå
Idag har jag hämtat det sista från lägenheten och det känns så jävla gött att vara därifrån nu! En stor jävla sten föll från mina axlar när jag tog mitt sista steg ut ur "svinstian" och ut i den fina omgivningen!:) Hur underbart som helst!<3
Mår mycket mycket bättre nu! Och nu går det bara framåt i mitt liv! Jag Älskar't!<3
Den 17 Nov är det som sagt Oriflameutbildning och just du är välkommen! Missa inte! Det blir en alldeles underbar kväll med alla Orribrudar<3 See you sötnosar<3
Är så förbannat glad nuförtiden:) Och ni villl bara trycka ner mig men ni lyckas inte särskillt bra!:)
Zophye xoxo puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye