Nu lever jag igen... eller?

Nu e bloggen på spåret igen!

Datorn eller ja laddarsladden hade pajat men doktor maggot va sa snäll o laga den åt mig:)

Sen så har dom börjat riva upp golvet i mitt rum så jag mår verkligen svinigt kasst pga att jag inte har nånstans att ta vägen i mitt eget hem om jag vill vara ensam.. det känns så himla bra att jag har dig pappa, du låter mig va hos och sova hos dig och det är verkligen guld värt! Jag älskar dig!

Mest av allt vill jag flytta till Göteborg eller nån annan större stad än skithålan Skara! men där är det väl supersvårt att få tag i lägenhet men jag kämpar vidare!

Hur som helst ska jag börja leta efter eget boende för jag behöver vara för mig själv ett tag. Min framtid är verkligen inte Skara!

Idag blir det ett besök på banken o sen blir det till att ringa lite samtal t lite goa vänner:) tack till er som stöttade mig igår, det behövdes verkligen! Frukosttajm nu. Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye