Oriflame!

Jag är återförsäljare åt Oriflame, det kanske jag inte har sagt men det är jag iaf och jag tänkte ha en visning i mitten av novmember, vet inte riktigt vilket datum ännu men just du är välkommen på detta evenemang!
Just nu sitter jag i en go soffa och har Jessicas underbara Macbook pro i knät! Jag är helt kär!<3
Så fort jag får pengar så ska jag gå raka vägen och införskaffa en Mac<3
Väntar just nu på att Jessica ska vakna så vi kan åka till Java och käka frukost<3
Älskar verkligen det Cafét!<3
Sen i eftermiddag blir det att åka hem till... nu höll jag på att skriva Göteborg, känner mig väldigt hemma här!:) jag menar naturligtvis Skara:p blir nog en flytt snart om jag hittar jobb! Hoppas verkligen detta!
Nä nu ska jag gå och sparka upp Jessica ur sängen och sen åker vi iväg till stan och käkar frukost:)
Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye