Party på hög nivå!

Gårdagen blev mycket lyckad! Det var nämligen en historisk dag! Jag fyllde 20:)

Dagen började med att jag låg och sov till elva:) skönt med sovmorgon! Sen umgicks vi med Anna och Denny typ hela dagen:)

Sen gick vi och fixade massor av grejer till mitt lilla kalas för släkten, shoppade pålägg och frallor. Och Alkohol:D

Kl 18 så kom Mina kusiner och deras förläldrar Simon, Nathalie, Christina och Christian. Vi bjöd på Frallor med lite smått och gott, hade beställt 40 st frallor så nu har vi frukost ganska länge för långgt ifrån allt gick åt :p

 

Kl sju så kom morsan Roger och syrran, senast som vanligt:p

Jag fick en hårddisk på 1TB av morsan och Roger, ett fint armband av syrran, 400 kr av Kusinerna och ett lottpaket och 100 kr av Lasse:) Tack så mycket allihop för presenterna! Blev superglad!

 

Senare på kvällen bestämde vi oss för att supa till och gå ut på bowlingen och sjunga kareoke!:) Mycket trevligt!

Jag och Anna sjöng Girls just want to have fun med Cindy Lauper och Denny och Maya sjöng Boten Anna:) Sketsköj hade vi änna tills d kom massa turkar och dampade på oss så då strulade vi i gänget vilt med varandra:p ahahahah!

 

Idag blir det först ett litet kalas hos Pappa och Maria och sen blir det fullt ös medvetslös hos mig!:p kommer bli sketsköj!

 

Dennadär Anton sa att han skulle komma oxå:) hhahh fan va kul vi ska ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye