Utbildningen i Göteborg...

Då har jag vart på utbildning på 1call i Göteborg!
Var på utbildningen hela dagen och sen på det individuella samtalet så säger dom att dom inte vet varför jag är där och dom vet heller inte vem jag är eftersom jag inte blivit kallad till en intervju, bara till utbildningen.. fattar inte vad dom sysslar med riktigt..
Imorn bär det hemåt till Skara igen och åter till bokblippande och etikettklistrande. men det är väl snart klart hoppas jag. Om det fortsätter i min och Mayas takt vill säga. Vi kör 15 bokhyllor på en dag till skillnad från dom två andra som också är där som kör ca 5 bokhylor i veckan.
Blir så jävla sne på sega folk!!
Sitter just nu med Jessicas MacBook i knät och njuter av att ha äkta kvalitet under mina händer!
Jag har blivit Macfrälst och ska skaffa en så snart jag får ett jobb och tillräckligt med pengar!:)
Mina bilder från festen i Lördags kommer upp nån annan dag med de flesta finns på Facebook och på Bittes blogg:)
Nu sitter jag och väntar på att min underbara vän Jessica ska komma hem från Um så vi kan hitta på ngt:)
Hörs senare eller imorn:)
Kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye