3 september...

Dagen började med att Anna ringde och väckte mig och skrek i luren att hon hade fått en fästing, hon hade dratt loss den men huvet satt kvar så vi åkte in till VC men som tur va så var det inte borelia, eller ja, det utvecklas under lång tid så vi får se, hoppas inte!

 

Efter det så ringde denny och sa att han satt på bussen till Skara och Anna fick värsta paniken och började irra runt som en idiot och stressade sönder men jag bara slappnade av:P haaha, mig går verkligen inte att stressa upp;)

 

Efter det så åkte vi till Elins esplanad i Skövde så Anna fick köpa sina leggings som hon pratat om gaaanska länge nu:)

 

Nu ikväll så kom våran bastustammis Anders och basta med oss och jag höll på o svimma, vilket inte var så himla mysigt:/ men det gick bra utan större missöden:P

 

Men jag råkade "hälla" (ja hälla för jag satt på den o skulle ner till golvet och den hängde med typ) och hon fick en blödning i ögat på köpet. Stackars lilla vän..

 

Ska strax köra partyspelet "Våghals" när Denny och Anna kommer hem:) Kommer bli superkul:)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye