Å som i Återförening<3

Satt och facebookade och såg att min underbara vän Tekla som jag inte träffat på typ 6 år inte hade ngt att göra så jag föreslog att hon skulle komma till Skara!

Det visade sig då att hon bodde i Skara och hon hade flyttat hit nyligen:) Så jag sa till henne att ta sig till blå kiosken fortast möjligast! Sen gick vi och köpte godis och sen hem till oss. Väl hemma så bestämde vi oss att kolla på film, Harry potter 6 blev det:) Underbart när man träffar gamla vänner:) man har så mycket att prata om!

Haha, vilket sammanträffande, vi såg Harry potter 6 och vi har inte setts på 6 år hihi! Riktigt coolt om man tänker efter:)

Ska passa på att dela med mig av mitt bästa skönhetstips för håret! Man sover med en riktigt bra inpackning! Håret blir underbart lent som en babyrumpa:)!

Ska gå och sätta i min impackning nu, så vi höres imorn igen:) 

 

Puss på er<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye