Då sitter man hos denna där Denny igen:p

Nu har bloggen vilat tillräckligt länge och nu är det full fart som gäller!
I helgen så vart det party och bilder därifrån kommer nog inte upp på bloggen då de flesta va väldigt pinsamma..
Sitter som sagt hos Denny och har tagit hans dator:) han ville ha en ny bloggdesign så det får jag väl försöka fixa senare. Om jag orkar:p
Jag och Maya har fått praktikplats på biblioteket och där ska vi byta ut deras lånesystem till RFID:) Supersmidigt men ganska monotomt att stå o göra det hela dagarna.. En sak är bra, man slipper iaf tänka och det ska vi stå och göra i tre månader:) Att jag kommer vara trött på böcker sen eller?
Imorn blir det jobb igen, från tio till kl 17:) ska nog ta och märka lite vuxenböcker då, det tar så jävla lång tid att stå och chippa barnböcker för dom e så små.
Saknar även dig min underbara knasboll Johan<3
Bilder på kattungarna kommer snart upp då dom har öppnat ögonen, Knaaza har börjat lite smått men väntar tills alla har öppnat sina blå:)
Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye