Intervju!

Märkeskläder eller secondhand?
Tycker inte om att använda andras kläder så det får nog bli vanliga butiker:)

Mac eller PC?
Där är jag faktiskt lite splittrad, Vill väldigt gärna ha en mac!

Liknar du en kändis?
Ingen aning

Bästa låten i världen?
Everything beginns with an E. - Alice Deejay

Är det ok med vita lögner?
Ja.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Wipe out, nä jag bara skoja, jag vet faktiskt inte.

Hur många timmar sover du per natt?
mellan 5 o 10

Favoritsåpa alt. dokusåpa?
Fångarna på fortet

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Grekiskt och Italienskt

Vilket intryck gör du på andra?
Fråga "dom andra" 

Det här vill jag bli när jag blir stor
Rik

Detta skulle jag vilja prova på
Alla upplevelsepaket på liveit.se

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
Dig!

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Dagens samhälle för arbetslösa.

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Om jag berättar dem så skulle de ju inte vara förvånande längre! :P

Hur var du som barn?
Liten och tyst

Vad tycker du om fildelning?
Det är bra, om man delar filen så räcker den till fler personer! :P

Varför bloggar du?
För att jag vill nå ut med mina åsikter.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Kanske men, jag får nog svara nej på den frågan.

Vad kan man leva utan?
Idioter, arbetsförmedlingen och blindtarmen

Hur ofta lagar du mat hemma?
typ aldrig:p

Vad skulle du göra med ett friår?
Om jag var ekonomiskt oberoende så skulle jag besöka massa fina platser i hela världen och bjuda med mig nåra få utvalda:)

Hur svarar du i telefonen?
Okänd: Ja det var sofia känd: Are fia! Eller tjaaa:p


Är du pinsam på fyllan?
Hahah det tror jag inte:)

Vilken var din första konsert?
Rhapsody in rock

Hur ser folk dig?
Fråga "folket"

Människa som gör dig enbart glad?
Glada människor gör mig glad!

Värsta känslan?
När vänner sviker

Favorit tv-program?
Fångarna på fortet!

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Sovmorgon, fika på stan med goa vänner sen hittar vi på nåt kul!

När grät du senast?
Förut när jag hittade Zvampbob..:'(

Är du vidskeplig?
Nej

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Jag skulle inte gått på Uddetorp.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nej

Vart går din drömresa?
Bahamas, Atlantis

När blir man vuxen?

När man kommer på att man inte behöver dricka mjölk längre.... :P

Vill du säga förlåt till någon?
Ja

Vad tror du på?
Köttbullar!

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?

Lycklig!!

Vad är lycka?
Att ha riktigt bra vänner runt omkring sig och att köra bil med jävligt hög och bra musik!

Vem har makten i ditt liv?
Jag.

Har du någon dold talang?
Har inte upptäckt den än:p

Har du mobbat någon?
Nej

Vilket djur skulle du vilja vara?
Delfin tror jag.

Har du någon fobi?
Ja, spindlar ibland.

Har du snattat någon gång?
Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye