Kamerarbilder!

Här kommer lite bilder på vad som hänt det senaste;) luta er tillbaka och njut:)

Var i Skövde och badade på Skövde Arena och testade relaxavdelningen, hur underbar som helst! Var där med Marika och Johan:) Fick reda på senare att det va kameraförbud på hela anläggningen oops!!!

 

Bastubadarna Marika och Johan:) Även denna tagen på Skövde Aqua Vitalis (relaxavdelningen)

 

Har även hunnit med att åka till Ikea i Jönköping! Här ser vi Denny leka strippstång med en lampa;)

 

Klassiska partybilden visar även att jag hunnit partaja en del:p Puss på SötAnna<3

 

Bild på kattungarna som jag lovat länge nu! Från vänster: Zinza, Knaaza, Gräddnoz(glappkäft för hon aldrig kan hålla käften!) och Zvampbob:) En gruppbild på kissarna är inte det lättaste eller vad säger du Maya?:p

 

En till jättehärlig Partybild;) Anna, Anton och Jag:p

 

Att fånga ögonblicket, hur ofta räcker Johnny ut tungan precis när man tar bilden?:p

 

En till kissebild:) Gizmo, Knaaza, Glappkäft och Zvampbob;)

 

Kan inte få nog av dom små sötnosarna:) Zinza, Gizmo och Zvampbob;)

 

Maya trampar på folk:p

 

Bra Zophye, nu kan du hålla koll på tiden extra bra;) här syns även min nya hårfärg:) vad tycker ni?

 

Nu ska jag ta och plocka ur all tvätt ur tvättstugan och sen ska jag nog gå och lägga mig:) Ni får sova så gott alla mina underbara läsare!

 

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye