Känn dig manglad!!

Idag har vi manglat hela vårat linneskåp! Jag har aldrig i hela mitt liv använt en mangel så det va lite spännande! Vissa tycker nog att jag är helt fucking störd men skit samma:p

Såhär såg det ut när vi va klara:) såå mycket plats över, den hyllan överst var också fullproppad med påslakan innan! Undrar bara hur länge det kommer se så fint ut:p

Förut så var vi hos Jonas som hade lite fest och där kände vi oss väldigt oönskade för att det har hänt massa grejer mellan mig och en tjej där:p det behöver vi dock inte ta upp på bloggen men de flesta i min bekantskapskrets vet om det redan:) så jävla idiotiskt att bara ljuga hela tiden! Du vet vem du är!

 

Imorn är det valdag i sverige. Har ingen aning om än vad jag ska rösta på.. får se imorn:)

 

Tömde min kamera i datorn nyss och ska lägga upp massa bilder i ett nytt inlägg så luta er tillbaka och njut:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye