Mycket på tapeten!

Just nu händer som sagt mycket i mitt liv och inte mycket tid till bloggen och er bloggläsare tyvärr men jag hoppas verkligen att det blir ändring på det strax! Hoppas att allt löser sig, men det vet jag att det kommer göra!

 

Såhär är det iallafall.

Jag har eventuellt fått jobb i Göteborg och ska kanske flytta dit eftersom det finns mer möjlighet att få jobb där. Då är d negativa:

x vart gör jag med katterna?

x Maya blir ensam

x Alla vänner..

x långt ifrån släkten..

 

Men ett jobb är ett jobb och jag måste ta denna chansen nu och även om det känns piss så får jag hålla ut!

 

Det löser sig..  Jag lovar!

 

utbildning på måndag  kl 10, nån som vill hålla mig sällskap hela dagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye