Nu mår alla bra igen:)

Har precis hämtat hem mina underbara små liv<3

Så underbart söta:)

 

Dagen började med att en blodklump hängde utanför Gizmo, och vi undrade vad det var så vi åkte in till veterinären och där konstaterades det att en unge låg åt fel håll och hindrade alla från att komma ut.

Då blev det akut kejsarsnitt och där inne fanns det fyra små friska liv:)

Gizmo är fortfarande trött efter narkosen och behöver tillsyn hela natten så det blir nog inte så mycket sova för mig inatt.

Bilder på sötnosarna kommer senare, vill inte riktigt störa dom när dom bara är några timmar gamla.

Kom just på att kattungarna föddes på samma dag som ett av mina ex, du vet vem du är, bara att ta åt dig av mitt grattis.

 

Måste bara ge lite ris till Emil, han kan bara inte gå vidare och det är jävligt synd.. Du sårar bara dig själv och alla andra i din närvaro eftersom du inte orkar gå vidare och klankar därför ner på Anna, jag gillar inte detta riktigt.. Eller rättare sagt, jag gillar det inte alls!!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye