Varför missköter jag mig??

Nu har jag inte bloggat förrän igår ju.. va e det här för stil mot er läsare? Kan nog bero på att jag är så jävla trött på min fittdator och behöver en ny men ekonomin räcker inte riktigt till just nu..:/
Ge mig ett jobb nu för fan! Börjar bli jävligt trött på att sitta på det där jävla biblioteket ovh klistra etiketter och blippa böcker..

Har letat nya prektikplatser och ska ev. börja på interflora i veckan:) Hoppas!!

Juste ja, färgningen igår blev jättebra och kameran hade bestämt sig för att sluta funka precis när jag va klar men som tur var va det bara batteriet så de e lätt ordnat!:)

Har precis läst ut boken "Det är insidan som räknas! (Men vem fan vågar chansa?" Av Emma Hamberg, hon som har gjort filmen Linas kvällsbok ni vet?:)
Den va iaf skitbra och handlar om hennes liv som tvillingmamma och hur ett liv i hennes ålder ser ut:) Jag gapflabbade boken igenom:p hur underbar som helst:)

Nu är det snart dax för en ny bloggdesign tycker jag allt eller vad tycker ni? Nåra tips?


Saknar er mina sötnosar jättemassor! Hoppas vi ses snart igen Hanna och Daniel och alla andra som jobbade på sämsholmlägret:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye