Att vara mystisk!;)

Dagen börjar med att jag vaknar klockan sju klarvaken! Slår på datorn och tevattnet och gosar lite med kissarna;) Min lilla älskling Zoey börjar bli riktigt stor nu!:)

Sitter framför datorn till klockan nio, somnar där och vaknar upp igen kl kvart i elva, jättetrött?! Jag borde väl ändå vara pigg när jag sovit såhär länge? men icke!

vid ungefär halv ett piggnade jag till och gick bort och våldgästade Jenny en stund, sen skulle hon på Lägehetsvisning.

Lägenheten hade öppen planlösning och var riktigt snygg! Hoppas verkligen att hon får den nu!

Imorn blir det hårmys med flickorna Jenny och Hanna:) Jag ska färgas och Jenny ska klippas:)

 

Sen vid två bär det av mot nya äventyr på en mystisk resa:) Jag kommer att blogga under resan men det kommer inga avslöjanden! Jag kommer tillbaka så ni kan vara lugna!:) Tycker om att vara lite mystisk ibland;)

Vi höres imorn nu ska jag krypa ner i min goa säng och längta tills imorn!:)

Puss på er<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye